Avatar billede krollspell Nybegynder
09. maj 2007 - 19:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny og bedre strømforsyning til min Dell

Jeg har en Dell Dimension 5150 med:

i945g Chipset
3,0 GHz Intel Pentium 4
2048 Mb RAM
128 Mb Radeon x300 grafikkort. (med passiv køler!)

Jeg kunne godt tænke mig at købe et nyt grafikkort, men det kræver strøm. Min strømforsyning er kun på 305 Watt (!).
Jeg kunne forestille mig at den strømforsyning kun lige akkurat støtter det jeg har i min computer lige nu.

Så spørgsmålet lyder:

-Kan jeg skifte Dells strømforsyning ud med en af et andet mærke? (har hørt rygte om at man kun kan komme Dells egne strømforsyninger i)
Hvis ja, hvilken strømforsyning anbefaler i ?(hvor mange Watt? overvejer at købe et ATI Radeon X1950pro kort)
Avatar billede allanbn Nybegynder
13. maj 2007 - 23:31 #1
Rygter er rygter det er kun bærbar. du kan bruge hvad du vil, fra ca 500 kan du få 430 watt
http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx?SubCategoryID=662&ProductCategoryID=298
Hvis du vil være sikker på garantien holder, så kontakt supporten.
Teknisk support forespørgsler 70 23 01 82  Mandag-torsdag: 8.00-17.00 Fredag 8.00-16.00
Avatar billede krollspell Nybegynder
14. maj 2007 - 22:12 #2
Ok det er super. 1000 tak :)