Avatar billede rasta123 Nybegynder
09. maj 2007 - 16:39 Der er 4 kommentarer

Refere et tekstområde til Excel

Hej Alle

Jeg arbejder en del mere i Excel end jeg gør i Word.. Så håber nogle af jer hajer kan hjælpe mig..

Er det i word muligt, f.eks i en celle i en tabel at teksten bliver hentet ind fra en celle i excel?

Hvis det kan lade sig gøre, kan man så formatere det som f.eks. punktopstilling?

På forhånd tak
Avatar billede supertekst Ekspert
10. maj 2007 - 09:57 #1
Er det fra en bestemt celle i Excel - eller?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
11. maj 2007 - 17:52 #2
Jeg går ud fra, at du vil have et link mellem dit Excel-ark og dit Word-dokument, så dokumentet bliver opdateret, når du ændrer teksten i Excel-arket. Hvis det er rigtigt, kan du gøre følgende:

Kopier teksten i cellen i Excel. Sæt markøren i den tabelcelle i Word, hvor du vil have det ind. Vælg Edit/Paste special. Vælg Paste link og et format.

Du kan godt efterfølgende formatere det som en punktopstilling i Word.
Avatar billede rasta123 Nybegynder
14. maj 2007 - 15:37 #3
mange tak for det... Det var lige hvad jeg havde brug for.. Smid et svar
Avatar billede word-hajen Nybegynder
14. maj 2007 - 16:15 #4
Velbekomme.