Avatar billede sse77 Nybegynder
09. maj 2007 - 12:12 Der er 1 løsning

Whitespaces i xsl - Domconfiguration

Hej,

Jeg har et problem med at indlæse et xsl dokument ind i mit program hvor den skal ignorere whitespace, altså \r \n \t osv...

Følgende kode giver nedenstående fejl :

setDocument(factory.newDocumentBuilder().parse(newFile));
DOMConfiguration configuration = getDocument().getDomConfig();
configuration.setParameter("element-content-whitespace", false); <-- Denne linie giver fejlen

Exception in thread "Thread-3" org.w3c.dom.DOMException: FEATURE_NOT_SUPPORTED: The parameter element-content-whitespace is recognized but the requested value cannot be set.

håber nogen kan hjælpe.

mvh

Søren
Avatar billede sse77 Nybegynder
20. juni 2008 - 11:25 #1
hmm ingen hjælp, så jeg lavede en metode til at fjerne whitespace istedet.