Avatar billede doubled Nybegynder
09. maj 2007 - 00:23 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

webhotel med tilladt erotisk materiale

Jeg har set på tidligere spørgsmål at de har været besvaret.
Disse svar er dog flere år gamle, og jeg håber derfor jeg kunne få nogle gode bud på webhoteller der tillader erotisk materiale, og gerne uden trafikbegræsning, men ikke et ultimativt krav.

Allerhelst gerne danske webhoteller. Front page extensions må meget gerne understøttes.

Nogle gode forslag, nogen I kender..??

200 Points for et virkelig godt brugbart svar.
Avatar billede mwm77 Nybegynder
09. maj 2007 - 01:14 #1
Hej.

Jeg ved dette webhotel har erotiske sider inde. Dem kan du helt sikkert bruge, og det er dansk.

www.gratisdns.dk

  Mvh...MWM
Avatar billede leif Seniormester
09. maj 2007 - 16:36 #2
mwm77 -> Nu er det ikke på GratisDNS som hoster sider, det kan være NetPlads.dk som hoster siden men ikke GratisDNS.dk :-)
Avatar billede it-dk Nybegynder
09. maj 2007 - 17:11 #3
Jeg bruger selv www.unitspeed.dk og www.intergate.dk og de plejer at være fleksible. Du kan spørge dem om det er muligt. Du kan minimum få et nej.
Avatar billede strych9 Praktikant
11. maj 2007 - 20:27 #4
Lader til at være dandomain som hoster babeindex. Ahot hostes af dinet.dk. Mature.dk af www.bom.dk. Nabosex af totalit.dk.
Er det nok?
Avatar billede doubled Nybegynder
14. maj 2007 - 13:07 #5
svar til leif : ja det fandt jeg ud af..

svar til it-dk : har kigget på dem...læst forretningsbetingelserne... -dem.

svar til strych9 : dandomain er en no go på det punkt, det ved jeg. Dinet = -priser - betingelser, bom.dk = adulthost = trafikbegrænsning = ikke optimalt(jvf oplægget)

Nu fandt jeg selv en god mulighed som jeg har valgt.
Men tak for de 3 svar, prøver om jeg kan fordele nogle points til jer fordi i var så flinke at svare hurtigt.
:-)
Avatar billede doubled Nybegynder
14. maj 2007 - 13:10 #6
så er der lidt points fordelt...