Avatar billede dan222 Nybegynder
01. juni 2001 - 10:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Proxy

Jeg vil gerne have en GOD proxy server.. en som virker og ikke er så mega langsom..

Jeg har prøvet proxy.cybercity.dk port 8080

Den er udemærket men vil gerne have en anden.. Den behøver ikke være dansk.. Den bedste og hurtigste proxy får point\'ene

Og den skal jo selvføgelig altid være online
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. juni 2001 - 10:37 #2
glem ovenstående, prøvede lige et par stykker af dem og de virker ikke..
Avatar billede razor Nybegynder
01. juni 2001 - 11:12 #3
dan > sæt din egen proxy op derhjemme - det gir sq performance!
Avatar billede dan222 Nybegynder
01. juni 2001 - 11:56 #4
Ideen var jo ligesom at min ip ikke kom ud *G*
Avatar billede pta Nybegynder
01. juni 2001 - 12:39 #5
Hvis det er fordi du vil browse/downloade anonymt så prøv MultiProxy...

http://www.multiproxy.org

Det dutter !
Avatar billede razor Nybegynder
01. juni 2001 - 12:57 #6
eller prøv at kigge lidt på:
http://www.research.att.com/projects/crowds/
Avatar billede dan222 Nybegynder
01. juni 2001 - 14:12 #7
Altså jeg ville bare have en enkel proxy som var hurtig og virkede... Ikke alle mulige turials og programmer som ikke virker iøvrigt!
Avatar billede dan222 Nybegynder
05. juni 2001 - 00:01 #8
Glosed