Avatar billede danielos Nybegynder
08. maj 2007 - 20:05 Der er 2 kommentarer

Musemarkøren forsvinder bagskærmbilled når jeg bruger den i spil

Min kamerat har et prolem.

Når han spiller spil så forsvinder musemarkøren ind bag skærmbilled når han bevæger den. Når den holder stille er den synlig igen. Man kan lige som se den titter frem enkelte gange hvis ikke man køre markøren for hurtigt.

Nogen ide om hvad det kan være, eller hvordan man løser problemet.

Jeg har spurgt ham hvornår det kom, og han mener det kom efter en opdatering af skærmkortet. Nu er det bare sådan at han har en onboard grafikkort, og det er ufatteligt svært at finde nogle drivere der virker til det + finde ud af lige præcis hvad de skal hede.
Nogen gode råd der ??

På forhånden tak folks..
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2007 - 20:08 #1
øøøøhh....
i 99% af spil SKAL den forsvinde...

Hvilket spil er der tale om?
Avatar billede danielos Nybegynder
08. maj 2007 - 20:15 #2
Nej, der er tale om manager spil, fodbold og cykling hvor man heletiden skal bruge en markør.