Avatar billede jm120292 Nybegynder
08. maj 2007 - 13:00 Der er 1 kommentar

trådløs net

Mit trådløsnet er meget ustabil f.eks mens jeg skriver en mail kan det gå op til 3 gange.Haft kontaktet min bredbåndsudbyder(Galnet, som oplyser at der ikke har været udslip de sidste 3-4 mdr.
Haft kontaktet Zyxel incl. en logfil. De skriver:

"Efter at have kigget din log igennem kan jeg se det er din klient der lukker forbindelsen og ikke routeren, altså er det computeren.
Prøv at opdatere drivere på computeren og se om det ikke afhjælper problemet." Dette svar er et for mig ikke forståeligt svar, vil I prøve at defirere/uddybe svaret.
Avatar billede jm120292 Nybegynder
08. maj 2007 - 22:21 #1
Hej
Da ingen har svaret, læste jeg lige mit spørgsmål igennem igen, uforstågelig. Så jeg prøver at kopiere svaret igen:

"Du skal opdatere driverne på din computer, specielt chipsæt og netkort drivere".

Hvordan opdater jeg chipsæt ?