Avatar billede fcand Nybegynder
08. maj 2007 - 10:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hundeadfærdsskolen fyn

Hey design eksperter!

Så er hundeadfærdsskolen gået i luften!

Jeg er interesseret i at hører hvad i synes om siden som helhed, med design, brugervenlighed, logo osv.

URL: www.hasf.dk

På forhånd tak!

//afc
Avatar billede ebe Praktikant
08. maj 2007 - 13:38 #1
jeg synes den er fin. den virker harmonisk, professionel og det jeg har prøvet funker. det er nemt at finde rundt på siderne. umiddelbart kunne jeg ikke finde noget som støder.
Avatar billede fcand Nybegynder
08. maj 2007 - 15:50 #2
Hmm, der er ikke mange der har lyst til at skrive :(

ebe >> Tak for testen, er glad for det virker fornuftigt!!!
Avatar billede nicker Nybegynder
08. maj 2007 - 17:46 #3
Hej

Syns det er rigtig pænt, det fungerer og virker sammenhængende. Den eneste ting som jeg ikke kan lide er den pil der bliver brugt i undermenuen..

Det store billede ser rigtig fedt ud, men kunne det være en idé at have flere forskellige billeder på de forskellige sider? Kunne jeg forestille mig ville fungere godt.
Avatar billede fcand Nybegynder
08. maj 2007 - 17:55 #4
nicker >> Jo der er planer om at skifte billeder på de forskellige sider, det vil nemlig se godt ud, der skal bare tages nogle flere :)
Avatar billede zero6dk Nybegynder
26. maj 2007 - 21:32 #5
velfungerende side! designet fungerer også fint for mig... Måske ville jeg nøjes med en gradient i den sorte horisontale menu... men det er vel smag og behag...
Avatar billede fcand Nybegynder
07. august 2007 - 10:51 #6
Vist på tide jeg får lukket her! læg et svar hvis I vil have points..
Avatar billede fcand Nybegynder
30. november 2008 - 15:15 #7
lukker :)