Avatar billede kasperveje Nybegynder
08. maj 2007 - 09:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærbar

Hej

Jeg håber i kan komme med nogle ideer til finde en bærbar til en konfirmand. Hans krav følgende

Skal kunne bruges til skolebrug - (batteri levetiden og vægt)
Skal kunne spille Counter Dtrike Source -(skal kunne spilles på)

Jeg kender ikke bugettet, men en bærbar der følger kravende til en fornuftig pris.

mvh Kasper
Avatar billede kasperveje Nybegynder
08. maj 2007 - 09:53 #1
undskyld stavefejlene
Avatar billede kasperveje Nybegynder
08. maj 2007 - 10:37 #2
Jeg har fundet en.
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. maj 2007 - 20:22 #3
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=316219 det bedste køb på markedet pt ydelse/kr/hardware.. Skal det være en spillecom skal du ikke under den pris