Avatar billede pera Nybegynder
07. maj 2007 - 17:10 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Mødelokale i echange 2007

Hejsa

Lige en underlig en :
Jeg har oprettet 3 mødelokaler i exchange 2007.
Jeg kan fint se dem men jeg kan ikke se indholdet af dem.
Dvs at jeg ikke kan se hvis nogen har booket lokalet.

Nogen der ved om det er en rettighed der spøger og hvis ja hvis sætter man rettigheder i i exchange 2007
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. maj 2007 - 21:05 #1
Det er et spørgsmål om rettigheder. Du gør følgende.

1. log på en klient maskine med den brugerprofil dine mødelokaler er tilsluttet
2. konfigurer outlook til at åbne mødelokalets mail profil
3. Sæt rettighederne under fanebladet stedfortræder og måske også delivery options (så vidt jeg husker

Gør det samme med alle 3 lokaler
Avatar billede pera Nybegynder
08. maj 2007 - 10:18 #2
Ok... det kræver så at jeg låser brugeren op... ( der er disablet som standart)
Er der ikke en måde man kan gøre det i exchange system manager eller ad ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. maj 2007 - 11:16 #3
Hej, du skal have fat i klient side, idet det er den enkelte bruger der skal åbne for rettighederne til kalenderen
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. maj 2007 - 16:31 #4
Hej=Nej
Avatar billede freesoft Praktikant
14. maj 2007 - 14:42 #5
bufferzone
Det er ikke sådan du kan uddybe lidt mere ala step by step (tryk der, klik her...) hvad du mener, har nemlig lige præcis det samme problem :-)
Avatar billede freesoft Praktikant
14. maj 2007 - 15:10 #6
Jeg kunne ikke for lov at tilføje personer som stedfortrædere på en klient maskine, men hvis jeg gjorde det fra server i Outlook der, kunne jeg. Og det ser ud at virke ved mig.
Avatar billede pera Nybegynder
29. august 2007 - 14:50 #7
jeg tog den i gennem power shell på exchange der kunne jeg tildele rettighederne
Bufferzone er det ok vi deler points ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. august 2007 - 15:29 #8
Alt er OK med mig, jeg har så rigeligt af dem at jeg ikke samler. Dem der kommer, kommer af sig selv og dem der ikke kommer har ingen betydning