Avatar billede mattiasdh Nybegynder
06. maj 2007 - 22:01 Der er 3 kommentarer

Mobil spil - fra mobilen til computeren

Til den der hjælper: ++800 point!

-----

Nu har jeg brugt nogle penge på nogle mobilspil. Og jeg vil gerne vide hvordan jeg kan overføre dem til min computer. (Det er en Sony Ericsson Z710i)

Når jeg plokker mit USB stik i computeren-og-mobilen kan jeg gennemse mine mapper. Men der er ingen spil nogen steder derinde.

Sony Ericssion PC Suite kan heller ikke finde spillene.

Håber der er nogen der kan hjælpe - der er som sagt 1000 point på spil her.

/HorNum

-----

(Jeg svarer først på indlæg om en uge, da jeg skal til Prag)
Avatar billede screem_brille Novice
06. maj 2007 - 22:06 #1
du må maks give 200 point, men det ville da sandelig hjælpe hvis du skev hvor du havde de spil fra, og i hvilket format de er.
Avatar billede mattiasdh Nybegynder
07. maj 2007 - 13:44 #2
Dette står under "oplysninger":

Navn: Worms_2007
Størrelse: 506KB
Version: 0.7.4
Leverandør: THQ
Domæne: Trejdepart, man ikke kan have tillid til.
Avatar billede mattiasdh Nybegynder
07. maj 2007 - 13:45 #3