Avatar billede gunni Nybegynder
06. maj 2007 - 18:21 Der er 1 kommentar

PCC internet sec, 2007 OG trådløst netværk

Hej alle

Jeg har PCC internet security 2007 instaleret på min stationær pc (vista) og på den bærbare (win xp sp2)

Mit problem er at jeg ikke kan Få konfigureret min firewall så jeg kan se computerne på mit netværk og derved dele printere og filer. hvis jeg slår bægge fra virker alt helt perfekt men er bare 1 aktiveret så er der ingen adgang. Det er lidt trals at man skal slå dem fra hver gang :-)
Windows firewall er slået fra på dem bægge.

Nogle der ved hvad jeg skal gøre ?
Avatar billede gunni Nybegynder
04. februar 2008 - 15:54 #1
Hey jeg prøver lige at få liv i denne her igen. jeg har stadig samme problem, har dog skiftet til pcc 2008 siden. men har stadig ikke fundet problemet....
Der må da være en som bruger programmet der kan fortælle mig hvad der skal åbnes for !!