Avatar billede spideren Nybegynder
04. maj 2007 - 23:16 Der er 1 kommentar

Form Focus

Hej

Jeg har lavet en simpel application som består af to forme, meningen er at det er en simpel reminder som skal poppe op med en ny vindue hver 30. minut (og en service er ikke løsningen)

Normalt er vinduet fremme på skærmen, men det sker at den bliver minimeret / anden app kommer ind over...

Når jeg så laver og viser form to mens der er minimeret, er den nye form også minimeret.

Dette er IKKE som ønsket, jeg vil have vinduet frem TOP_OF_ALL (helst) ellers bare som alm vindue på skærmen..

(Som I nok kan høre er der også en størrere application, men problemet er også i min test application, jeg opretter forms mens mainform er minimeret via global hooks)

Håber I kan hjælpe med dette problem da det er belastende man ikke kan se vinduet.
Avatar billede lasserasch Juniormester
06. maj 2007 - 00:18 #1
og en form.showdialog(); virker ikke eller hvad? Eller er det bare mig der har totalt misforstået dit problem?

/Lasse