Avatar billede Slettet bruger
28. november 1999 - 18:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rogue spear

Jeg har lige købt Rogue spear installationen gik findt og jeg gjorde som den sage. Når jeg går ind i spillet trykker jeg på resume campagin og de næste pungter går det findt indtil det sidste punkt "create plan map" flipper den helt ud. den kommer med en masse fejl meddeleser f.eks filen user.exe

hvad skal jeg gøre ?????????????????

jeg har prøvet og geninstalere det
Avatar billede driis Nybegynder
28. november 1999 - 19:51 #1
Prøv at installere DirectX igen og se, om du stadig får fejl. Hvis det ikke virker, så prøv derefter at opdatere alle dine drivere - grafikkort, lydkort osv. Du kan evt. prøve at formatere din HD og geninstallere Windows - med Win95/98 skal det gøres en gang i mellem, og jeg har afhjulpet mange spilproblemer på den måde - men det er selvfølgelig noget af et arbejde at installere programmer osv. igen, hvis du ikke har dem på et separat drev.
I øvrigt... hvis du har købt spillet, kan du vel få support fra producenten, når det ikke vil virke?
/driis
Avatar billede dres Nybegynder
29. november 1999 - 09:07 #2
Du kan også prøve at gå ind på deres hjemmeside og download den sidste patchhttp://www.redstorm.com/rogue_spear/
Avatar billede lowrider Nybegynder
29. november 1999 - 10:07 #3
user.exe er en del af Windows 95/98 og du bør nok geninstallere Windows og derefter installere en af de mange opdateringer...