Avatar billede troublemaker Nybegynder
03. maj 2007 - 12:34 Der er 1 løsning

hp laserjet 9050 kan ikke udskrive kopier

En HP laserjet 9050 laver fejl når man prøver at udskrive flere kopier.

fx i Word når man har skrevet sit dokument og vil printe det ud. Ind i udskrifts menuen og vælge printer etc. I højre side af denne menu kan man vælge hvor mange kopier der skal skrives ud. Hvis jeg sætter den til 2 eller mere får jeg den første kopi ud fint men den næste er en printer status side med følgende indhold:
"Hp laserjet 9050 printere
statusside for gemte job

fejl: kan ikke lagre job i printer
årsag: ikke nok diskplads til dette job

løsning: slet nogle filer fra disken, før du sender dette job igen."

Jeg har så været inde og se i printeren og der er masser af plads.
Størrelsen på dokumentet er irrelevant for den kan fint printe store dokumenter ud bare man ikke vil have flere eksemplarer.

På forhånd tak
Avatar billede troublemaker Nybegynder
26. juni 2007 - 11:55 #1
lukker