Avatar billede pzymex Nybegynder
02. maj 2007 - 09:02 Der er 2 kommentarer

Contact folder kan ikke ses

Jeg har en office installation hvor jeg ikke kan se Contacts folderen når jeg vælger Ny e-mail. Jeg er godt klar over hvorledes jeg "adder" den således den kan ses, mit problem er at det er en Corporate installation, og jeg har problemet på alle nye installationer..  Jeg har kigget min svar fil igennem, og kan ikke finde nogen settings på netop dette..

Nogen der har oplevet dette før??
Avatar billede dla Praktikant
02. maj 2007 - 09:19 #1
Højreklik på contact folderen, vælg Egenskaber/Outlook-adressekartotek, sæt hak i "Vis denne mappe som adressekartotek til email"

Men det er måske det du mener med at du godt ved hvordan man "adder" den?
Avatar billede pzymex Nybegynder
02. maj 2007 - 09:33 #2
yes lige præcis..  Problemet er at den ikke er med på "default" installationer
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester