Avatar billede pm1 Juniormester
01. maj 2007 - 23:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

internet fejlmeddelse og shutdown

Hejsa.

jeg har installeret xp på ny for nogle dage siden og den opdateret på nær 4 opdateringer fra win update, som der mislykkedes hver gang. Det er det samme når jeg surfer rundt på nettet og pludselig kan nettet også bare lukke ned og komme med en fejlmeddelse. Computeren genstarter også en gang imellem, lige pludselig. Derefter kommer der en fejlmeddelse op hvor der står windows blev lukket efter en alvorlig fejl.
Jeg har prøvet at kører en repair, men det har ikke hjulpet.

Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?, håber ikke det er en hardware fejl, lyder det som det?

:-)______________________
Mads
Avatar billede pade2204 Nybegynder
02. maj 2007 - 00:10 #1
Er det en lovlig version du har ? (ikke at du behøver at skrive det rigtige svar), men det kan være den ikke vil opdatere disse opdateringer, da den tjekker din licens.

Og mht genstart i utide, så lyder det meget som en hardware fejl. Måske du skal se om cpuen bliver for varm.
Om din strømforsyning leverer de rigtige spændinger og er stor nok watt mæssigt.
Avatar billede pm1 Juniormester
02. maj 2007 - 00:30 #2
Ja det er en 100% lovlig version jeg har.

Hvor kan må få gjort det??, jeg bor i Århus og hvor meget tror du det vil koste at få checket sin pc??

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede allan_s Nybegynder
02. maj 2007 - 00:40 #3
Mads, er det den nye version af internet explorer du har, mener den hedder 7.0 ?
Avatar billede allan_s Nybegynder
02. maj 2007 - 00:42 #4
Mads, hvor mange watt er din strømforsyning ? og hvad for en CPU/processor har du ?
Avatar billede pm1 Juniormester
02. maj 2007 - 01:05 #5
hejsa.
tak for svarene. Jeg har internet 7.0 på.

Jeg ved desværre ikke helt hvor jeg skal se det henne i forhold til strømforsyning og processor:-/
????

_____
Mads
02. maj 2007 - 02:45 #6
Avatar billede suzyam Nybegynder
02. maj 2007 - 07:04 #7
Der ligger et herligt lille gratispogram på nettet der hedder  Pc wizard Det gir dig en masse oplysninger om din Pc. Med hensyn til din strømforsyning, sidder der sikkert en label på den, der fortæller dig hvad den kan levere. Hvis ikke du har install nyt hardware er det vel næppe den ? Prøv at undersøge dit C drev.
( højreklik C > Egenskaber > > funktioner > undersøg nu <
Avatar billede pm1 Juniormester
04. maj 2007 - 16:04 #8
hejsa.

tak for svarene, jeg har lagt en log ind på virus.
Jeg ved ikke hvem der skal have point her??

Mads
05. maj 2007 - 11:48 #9
(Vi ses i Virus kategorien i stedet...)
Avatar billede pm1 Juniormester
14. maj 2007 - 13:55 #10
hej.
hvem vil have point her??
Avatar billede pm1 Juniormester
29. maj 2007 - 11:38 #11
ok;-)