Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
01. maj 2007 - 16:37 Der er 2 kommentarer

Bad flashing af linksys router

Hey allesammen..
Nu da jeg ville "pimpe" min router lidt op, med en ny firmware gik det desværre galt :\..
Power LED'en flasher bare hele tiden, kan hverken pinge routeren eller resette den.

Nogle gode råd? :<
Avatar billede ksoren Nybegynder
01. maj 2007 - 16:40 #1
Det kræver nok kendskab til router og modelnr
Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
01. maj 2007 - 16:43 #2
Linksys WRT54Gv2 router drejer det sig om. Prøvede at flashe, Freeman 1.04 men Power LED'en flasher bare hele tiden, kan hverken pinge routeren eller resette den.