Avatar billede neis Nybegynder
01. maj 2007 - 15:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kloning af IBM ThinkPad

Hej
Jeg har en Lenovo ThinkPad T60 med en 80 GB harddisk i. Jeg vil gerne have den klonet over på en 100 GB disk, men den vil ikke godtage den nye disk, har også prøvet med andre. Jeg ved man skal noget specielt for at klone på en ThinkPad. Er der nogen der har erfaringer med det?
Avatar billede haverslev Novice
01. maj 2007 - 17:00 #1
Har desværre ikke selv erfaring med kloning af en thinkpad disk, men faldt over denne:
http://www-csl.csres.utexas.edu/users/billmark/misc/config-stories/thinkpad-x40-hard-drive-upgrade.html
Avatar billede neis Nybegynder
17. oktober 2007 - 11:05 #2
har selv fundet svaret
Avatar billede haverslev Novice
17. oktober 2007 - 11:08 #3
Du skal lige skrive løsningen, så andre med samme problem kan læse hvad du gjorde ;o)
Avatar billede haverslev Novice
17. oktober 2007 - 11:10 #4