Avatar billede haolan Nybegynder
30. april 2007 - 23:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

2 skridt tilbage med javascript:history.back()

Hvordan får jeg lavet så min tilbageknap går to skridt tilbage istedet for kun 1?
Avatar billede baxos Nybegynder
30. april 2007 - 23:52 #1
Ved ikke om det virker men har du prøvet ? <input type="button" name="abc" value="2 skrift" onclick="history.back(), history.back() ">
Avatar billede haolan Nybegynder
30. april 2007 - 23:53 #2
virker ikke nej.. desværre
Avatar billede haolan Nybegynder
30. april 2007 - 23:53 #3
har også forsøgt med history.back(-2) men uden held..
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
01. maj 2007 - 00:08 #4
Prøv med history.go(-2)

Jeg er dog i tvivl om det kun er IE der tager imod den - så er en god ide lige at teste det i de browsere du skriver til
Avatar billede haolan Nybegynder
01. maj 2007 - 00:43 #5
virker ihvertfald fint i IE 7 :) men ved ikke med IE6.. Tester jeg lige når jeg kommer på en sådan maskine..
Avatar billede roenving Novice
01. maj 2007 - 03:21 #6
history.go(-number) virker fint i alle nyere browsere ...

Hvis man vil have fat i udgaver fra før 1995 kan det komme til at knibe, men det er vel heller ikke aktuelt !-)
Avatar billede haolan Nybegynder
01. maj 2007 - 08:30 #7
lyder dejligt :)

så smid et svar for points minijensen ;) og takker for hjælpen
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
01. maj 2007 - 11:27 #8
Og her er et svar :)