Avatar billede ubergeek Nybegynder
30. april 2007 - 23:48 Der er 8 kommentarer

MS Konsulent søges til infrastruktur

IT Virksomhed, med speciale indenfor infrastruktur søger nye medarbejdere.

Vi er en ung IT virksomhed, som udelukkende lever af konsulent delen, vi leverer ikke hardware, men specialist viden indenfor MS Server produkter.

Vi mangler pt. en konsulent indenfor disse områder:

MS SBS Server
Exchange 2003 / 2007
Sharepoint Services
ISA Server

Udover det skal du have grundlæggende netværks viden.

Alle vore konsulenter kører med rent resultat orienteret løn, vi har x antal opgaver du kan komme igang på, men ellers er det op til dig selv og lave mersalg hos vore kunder, samt hjælpe dine kollegaer (som opererer indenfor andre special områder) så i sammen som et team kan levere morgendagens prof. it løsninger.

Er det dig vi leder efter?

N.B Firmaet er bosat i Vejle, så vi ser helst at du er indenfor 1 times rækkevide.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2007 - 12:40 #1
skal personen have viden inden for alle produkter ?
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2007 - 13:52 #2
eller kan en MCSA - messaging godtages ?
Avatar billede ubergeek Nybegynder
04. maj 2007 - 22:47 #3
Han behøver ikke og skal leve op til alle produkter, og MCSA M godtages hvis han kraftig overvejer og opgradere den til MCSE :)
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2007 - 23:08 #4
lol  jamen så må i vente lidt endnu !  ;-)
Avatar billede ubergeek Nybegynder
04. maj 2007 - 23:11 #5
har du en mail adr. man kan kontakte dig på ?
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2007 - 23:27 #6
hfsvendsen (at) mail.dk  (læser stadig, og er PT på udkik efter en praktikplads, så det er nok mest freelance jeg står til rådighed for)
Avatar billede jjonsson Nybegynder
17. maj 2007 - 23:28 #7
Hvordan er aflønningen ? Kan man holde en fornuftig timepris ? Har man nogle indflydelse på opgaven/timeforbrug ?
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2008 - 23:30 #8
mangler i stadig folk ?