Avatar billede Slettet bruger
30. april 2007 - 20:54 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Design vurdering

Hej.

Hvad synes i om dette design?
Avatar billede challenge Praktikant
30. april 2007 - 20:55 #1
Ganske nydeligt...!
Avatar billede challenge Praktikant
30. april 2007 - 20:55 #2
Rent, kan man sige...
Avatar billede maqhem Nybegynder
30. april 2007 - 21:00 #3
Ja jeg vil give challenge ret. Du har fanget noget, det må man sige.

Det er noget, man kan lære af.
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2007 - 21:02 #4
Ja, det er et interface man ikke kommer til at tage fejl af.
Avatar billede maqhem Nybegynder
30. april 2007 - 21:03 #5
Nej, det er lige det. Men der er en ting, du kan gøre bedre, for menuen trædder ikke så tydeligt frem, som den burde. Men ellers... Smukt. Virker næsten bekendt.
Avatar billede suppenudel Nybegynder
30. april 2007 - 21:06 #6
Enkelt og let at navigere rundt i..
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2007 - 21:16 #7
Avatar billede jimmydk Nybegynder
30. april 2007 - 22:17 #8
Selve designet er stilrent og nemt at overskue.

Brugernavn boksen ville jeg gøre lidt mindre, ikke mange der har et så langt brugernavn. ;)

Skrift typen de menuen i højre siden, er lidt sløret / uskarpt måske en anden font.

I logoet ville jeg fjerne det mellemrum mellem "code-arto." og "com", det får det til at svæve en smule. Eller måske fjene "com"
Avatar billede trav4u2 Novice
01. maj 2007 - 01:57 #9
Nå ja, det var designet du gerne ville have tilbagemelding på. Jeg fortabte mig lige lidt under ”Koder & Lir”. Funny :-)

Her har du et par punkter:
Jeg synes du skal tage mere whitespace, luft, mellem kolonnerne.
”Opret bruger - Glemt kodeord?” bør vist venstrestilles
Fonten i topmenuen er blevet ulden i kanten; så du skal nok have justeret på skrifttypen eller bruge grafik i stedet.
Jeg kan normalt godt lide at holde det enkelt, men jeg savner alligevel en farve her. Rød, hvid og sort i nuancer er åbenbart for lidt til mig :-)

Ellers fint!
Avatar billede tduwebmaster Nybegynder
07. maj 2007 - 19:39 #10
Rigtig nice hjemmeside synes virkelig den er meget pæn og stilren!
Avatar billede zero6dk Nybegynder
26. maj 2007 - 21:40 #11
altså hvis man skal lave en ok hjemmeside idag, skal man vel tage højde for de største browsere, Explorer, Safari og Firefox. og den fungerer overhovedet ikke i Safari...