Avatar billede ferdinand.k Mester
30. april 2007 - 19:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

køb af kompakt digicam

Hejsa,

Jeg skal ha mig et ny digitalkamera og jeg har kigget lidt på Sony's DSC-T100.
Dog opfylder det ikke alle mine krav som er:
- Skal være til SD
- 3" skærm
- min. 3 x optisk zoom
- ultra-smalt

Prisen har ikke den store indflydelse

Er der nogle der kan komme med et alternativ?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. maj 2007 - 13:30 #1
Nu er det godt nok noget tid siden du oprettede spørgsmålet, men kameraet har da netop 3" skærm og endda 5x optisk zoom? Det er også meget tyndt, de 5x zoom taget i betragtning. Jeg har netop købt Sony DSC-T100 og er meget begejstret for det som alternativ til mit dSLR kamera.
Avatar billede ferdinand.k Mester
05. juli 2007 - 15:05 #2
Tja, jeg ønskede et alternativ... Jeg har nu købt mig et T100 som klart kan anbefales...
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
05. juli 2007 - 16:18 #3
Øh... okay. Jeg beklager jeg ikke kunne komme op med et alternativ, som du ønskede. ;-)