Avatar billede deadeleus Nybegynder
30. april 2007 - 16:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

InstallScript engine for gammel?

Jeg har i flere tilfælde på min computer fået følgende fejlmeddelelse nåt jeg prøver at installere et program:

"1: The InstallScript engine on this machine is older than the version required to run this setup. If available, please install the latest version of ISScript.msi."

Dette resulterer i at jeg ikke kan installere programmet, hvilket er ganske irriterende. Er der nogen der kan hjælpe med at få afviklet dette problem?

Styresystemet er Windows XP Home Edition, jeg har haft Norton Antivirus installeret for nyligt, men afinstallerede dette. Jeg har allerede prøvet de officielle løsninger jeg har kunnet finde på nettet, men ingen har gjort nogen forskel.

Filversionen på programmet jeg prøver at installere er enten 10.50.0.125 eller 9.0.100 alt efter hvor man kigger under egenskaber...
Avatar billede tha_painter Nybegynder
23. maj 2007 - 07:42 #1
Prøv at se hvad der står:

"1: The InstallScript engine on this machine is older than the version required to run this setup. If available, please install the latest version of ISScript.msi."

Der står nogenlunde at script-enginen er for gammel til at køre setup'en. Installer en nyere version af ISScript.msi, hvis det er muligt.
Avatar billede deadeleus Nybegynder
28. maj 2007 - 08:44 #2
Har prøvet. Hvilket ikke virkede, deri lå problemet. Har formateret computeren nu.. Det hjalp
Avatar billede deadeleus Nybegynder
17. maj 2012 - 14:10 #3
Fik Aldrig et svar..