Avatar billede maxk Nybegynder
31. maj 2001 - 18:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Plextor 12/10/32A

Under braning af en cd.....ironisk nok Chris Rea\'s \"The Road to Hell\"fik jeg en meddelse:
Fejl i strømkaliberinngsområdet.
Jeg kører med Nero program.....indtil det UDEN problemer!
Hvad betyder det
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2001 - 18:54 #1
Det er en hilsenfra kejser Nero, han har brændt dig af  ;-o)
Avatar billede maxk Nybegynder
31. maj 2001 - 19:05 #2
heheheh.....som sagt The road to hell........hvad ellers? :-)
Avatar billede zycho Nybegynder
31. maj 2001 - 19:06 #3
retaxes >> Du er vild med at nedgøre Nero pga. af Kejser Nero hva ? *gg*
Avatar billede maxk Nybegynder
31. maj 2001 - 19:09 #4
nej da *GH*
Alvorligt talt...så havde jeg ikke problemer med det før.....altså ikke med Kajseren.......;-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2001 - 19:13 #5
zycho> Ja, og det kan du ikke li\' hvabeha\' ;o)

Nå, men til sagen, det lyder som om det er din brænder der har et problem, har duprøvet et andet brænderprogram?
Avatar billede maxk Nybegynder
31. maj 2001 - 20:01 #6
retaxes<<.....ups...som man siger......alle gode gange 3....så fik jeg squ brandt den cd!.....to stk.så den virker squ igen.
MEN ved stadig ikke hvad problemet kan skyldes...
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2001 - 20:18 #7
Jamen, det lyder da godt, Nero skal være tilgivet i denne omgang ;o)
Avatar billede makse Nybegynder
31. maj 2001 - 21:06 #8
Strømkalibreringsfejl skyldes for det meste dårlige CD-medier. Man skal normalt kun bekymre sig, hvis fejlen begynder at opstå på flere forskellige typer cd\'er.
Jeg tror ikke at det var kejser Nero, der fejlede denne gang. :)
Avatar billede maxk Nybegynder
31. maj 2001 - 22:02 #9
makse<<mener du forskelige typer cd-er...silver,gold udgaver m.m?
Jeg har ikke haft problemet før,har faktisk brandt mange på det sidste incl.spil til Pc og Playstation.Hvad mener du helt presis med dårlige CD-medier?
Nej...jeg tror heller ikke at der er problemer med Nero....