Avatar billede basjacob Nybegynder
29. april 2007 - 23:39 Der er 1 kommentar

problem med sesionvariabel

Hej Eksperter,

Jeg har et problem med overførsel af sessionvariabel på mit site.

På baggrund af et xxxxx.asp?id=1234 opstilles en formular på baggund det overførte id. Det virker fint for 99 ud af 100 brugere, men ind imellem dukker der brugere op som ikke får overført deres id. Jeg har tjekket om de tillader cookies i deres browser - det gør de.

Er der nogen der kender ti dette problem?
Avatar billede cpufan Juniormester
30. april 2007 - 13:06 #1
det har intet med cookie at gøre, når det er session-variabel.