Avatar billede hatc11 Nybegynder
28. april 2007 - 16:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Office 2003 - Slutbrugerlicensaftale problemer

Jeg har installeret Office 2003 på Vista, Den er aktiveret og kører uden problemer, men når jeg starter et af programmerne op kommer den frem med Slutbrugerlicensaftalen som jeg skal acceptere. Når jeg så har accepteret den er der ingen problemer før jeg starter programmet igen. Det gælder alle office programmerne.
Har I nogen ide hvorfor dem ikke vil huske at jeg har accepteret dem og hvordan jeg får den til det ???
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. april 2007 - 17:32 #1
Rent gæt: kør dem som administrator, men du accepterer, og se om den så husker det til næste gang.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. april 2007 - 17:32 #2
menS du accepterer
Avatar billede hatc11 Nybegynder
28. april 2007 - 18:01 #3
God ide hvordan gør man det. Jeg kan nemlig ikke lige finde et sted hvor man kan vælge at køre dem som adm.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. april 2007 - 18:25 #4
Højreklik på "word"-programmet, vælg noget med "administrator". Klik "ja tak du", når den spø'r om du mener det.
Avatar billede hatc11 Nybegynder
28. april 2007 - 20:53 #5
Ja!, jeg fandt et eller andet med administrator, og trykkede på et eller andet !!! til sidst så virkede det, sjovt nok. Takker for din hjælp, det var super. Vil du lige smide et svar
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. april 2007 - 21:15 #6
Jeg samler slet ikke på point, tak. Jeg gætter på at gamle Office 2003 skriver det med slutbrugerlicensaftalen et sted, hvor kun en administrator må skrive. I gamle Windows-OS-er intet problem - alle kører jo som administrator alligevel. I Vista har du  nu fået skrevet det, og det kan så læses, selv om du ikke kører som administrator. Tjah...
Avatar billede hatc11 Nybegynder
03. maj 2007 - 23:00 #7
Ja, jeg samler nu heller ikke point, jeg syndes det er rart når man kan hjælpe andre hvis man sidder inde med nogle erfaringer som de kan bruge, men troede bare at man SKAL have points hvis man selv stiller spørgsmål. mange tak for hjælpen.
Avatar billede hatc11 Nybegynder
03. maj 2007 - 23:00 #8
.