Avatar billede budolfsen Nybegynder
28. april 2007 - 13:41 Der er 3 kommentarer

Linux hd fra windows

Hej...

Jeg har et spørgsmål...

Jeg har haft en server kørende med SME på, men desværre er den gået ned og jeg skal have nyt bundkort i den. det kommer først i næste uge og nu skal jeg bruge noget fra den Linux-formaterede hd i serveren.

Er der nogen måde hvorpå man kan få fat i det via windows...?

På forhånd tak

Kent
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. april 2007 - 13:56 #1
Windows kan ikke læse linux formater desværre.

måske kan du boote en maskine på en live CD f.eks. knoppix eller ubuntu og så få fat i tingende den vej
Avatar billede budolfsen Nybegynder
28. april 2007 - 14:02 #2
Findes der ikke noget software/freeware, som kan få en Windows pc til at læse Linux...
Avatar billede double-g Juniormester
28. april 2007 - 14:27 #3
Hvis du bruger ext2 eller ext3, så kan du bruge Ext2 Installable File System For Windows

http://www.fs-driver.org/