Avatar billede lesp Nybegynder
27. april 2007 - 14:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger programmører til langvarigt projekt

Hejsa
Jeg går og roder med et projekt. Jeg er selv programmør, men jeg kan slet ikke stå for det hele. Jeg kan ikke sige så meget om mit projekt, udover at det er noget med robotter. Derfor har jeg brug for dygtige programmører til at få det igang. Det er et langvarigt projekt, så der vil ikke blive indtjening det første års tid, men det kan blive en kæmpe succes hvis det kommer op at stå.

Venlig hilsen Adam
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
02. maj 2007 - 22:08 #1
Hej Adam,
Hvilket sprog skal der kodes i ?

/Brian
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
02. maj 2007 - 22:08 #2
Og er det fuldtid eller deltid ?

/Brian
Avatar billede djmoose Nybegynder
25. maj 2007 - 19:21 #3
Du skriver noget med robotter... har det noget som helst at gøre med søgemaskiner må du gerne skrive det. Er meget varm på netop dette emne!
Avatar billede lesp Nybegynder
25. maj 2007 - 19:50 #4
Det vi har brug for:
Nogle C++/JAVA-programmører. En teknologi som også kan køre over en hjemmeside. Det må vel være JAVA så?
Nogle dygtige PHP-programmører. Jeg kan selv stå for noget af det, men kan ikke det hele alene. Det er et deltidsprojekt, som selvfølgelig skal være færdigt hurtigst muligt, men uden stres!!!!
Men det er et stort projekt, og det kræver nogle investorere.
Avatar billede lesp Nybegynder
22. juni 2007 - 22:02 #5
Hmm
Avatar billede dsj Nybegynder
24. juni 2007 - 15:57 #6
Hej Adam, jeg kunne godt tænke mig at høre lidt nærmere, hvis du stadig har brug for programmører på fritidsbasis. Mit hovedsprog er Java, men jeg har programmeret i mange andre sprog, herunder C#/C++/PHP/Delphi.