Avatar billede svaages Nybegynder
26. april 2007 - 15:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Anonym adgang til sharede printere

Hej.

Jeg har en Windows 2003 domain server kørende.
Det er nødvendigt for mig at anonyme computere, skal have adgang til at printe på nogle enkelte udvalgte printere.
Men når jeg prøver med en anonym computer, bliver jeg promptet for brugernavn og password.
Jeg har givet rettigheder til anonymous på en enkelt shared printer.
Avatar billede billund Nybegynder
30. april 2007 - 14:42 #1
Prøv at installere printdriveren på lokalt på de maskiner som skal printe, start med at sættet den til at der skal printes til en fil.
Herefter skal du tilføje en standard tcp/ip port som peger på ip adr. på printerne.
Det plejer jeg at have held med, jeg skal ikke kunne sige om det kan lade sig gøre på alle print typer.
Avatar billede svaages Nybegynder
04. maj 2007 - 18:28 #2
Jeg har løst problemet selv.
Jeg åbnede for guest accounten.