Avatar billede neis Nybegynder
26. april 2007 - 14:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Computer hopper af internettet efter ca.1 min

Hej
Jeg har en Computer jeg skal fikse. Problemet er at den hopper af internettet efter ca. 1 min. Dvs. jeg kan ikke bruge explorer eller msn. ( har prøvet både explorer 6 og 7 ) Jeg kan dog stadig pinge via kør>cmd>ping google.dk og andre hjemmesider... Har kørt en fuld avast scan og superantispyware uden at finde noget. Nogen der har idéer eller kender til problemet?
Avatar billede nva Praktikant
26. april 2007 - 15:08 #1
Hvordan er den connected til internettet? Kan det være noget med at mac-adressen ikke er kendt?
Avatar billede nva Praktikant
26. april 2007 - 15:13 #2
Hvordan ser ipconfig /all ud fra 'start-kør-cmd' hhv. når der er forbindelse og når forbindelsen er smuttet? Måske kan det give et hint om hvad problemet er.
Avatar billede robotten Praktikant
26. april 2007 - 15:18 #3
Følg evt. med her, det ser ud til at være samme problemstilling:
http://www.eksperten.dk/spm/775322
Avatar billede robotten Praktikant
03. maj 2007 - 11:57 #4
Blevet klogere?
Avatar billede robotten Praktikant
03. maj 2007 - 11:59 #5
Huske dine spm., evt tvivl?:
http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar
Avatar billede neis Nybegynder
24. maj 2007 - 10:43 #6
computeren blev geninstalleret
Avatar billede lvo Nybegynder
31. maj 2007 - 08:50 #7
Hvis du har en firewall eller en VPN klient installeret, kan det være det som giver problemer. Undersøg om du enten skal slå firewallen fra eller til. Muligvis skal du afinstallere firewallen.