Avatar billede genbrugshallen Nybegynder
25. april 2007 - 20:16 Der er 4 kommentarer

server /hjemme pc

Hej

Kan man køre en web kalender  som DeskNow fra en hjemme computer med Apache installert eller skal man bruge en server til det
( Antal bruger vil max være 10 på en gang )

Hilsen
Per
Avatar billede arne_v Ekspert
26. april 2007 - 04:16 #1
Hvis du bruger Apache, så er der ikke den store forskel på desktop og server versioner
af Windows.

MS har lagt nogle restriktioner på IIS på desktop versioner af Windows, men det
rører ikke Apache.
Avatar billede genbrugshallen Nybegynder
26. april 2007 - 20:23 #2
hej arne

Nu tænker jeg mest på om computeren kan lever data hurtig nok til 10 bruger
og hvad med sikkerheden hvad skal jeg bruge af udstyr ???

Hilsen

Per
Avatar billede arne_v Ekspert
26. april 2007 - 22:31 #3
Jeg kender ikke DeskNow og jeg kender ikke specs paa PC.

Men hvis det kalender system ikke laver noget sindsygt og hvis din PC er
nyere, saa boer det sagtens kunne koere.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2007 - 16:23 #4
OK ?