Avatar billede dnx Nybegynder
25. april 2007 - 15:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Guides, anmeldelser, tips, tricks, hjemmesider osv. søges

Ja, søger overstående til en Ibook 13"
Avatar billede aeblenet Nybegynder
26. april 2007 - 09:16 #1
internettet :-)
-eller kunne du måske være lidt mere specifik.

Det ville være rart, hvis du kunne skrive lidt om netop HVAD du skal bruge af indholdet i dit spm.

Hvilken software søger du tips til ?
Hvilken software skal du ha tricks til ?

Sådan i den dur - do ve!
Avatar billede dnx Nybegynder
26. april 2007 - 11:00 #2
Jeg vil godt købe en mac om ikke så længe, og vil godt forberede mig lidt inden jeg får den, sætte mig ind i, hvad der ville være en god idé at anskaffe (gratis software etc). Lidt om hvordan jeg bruger en mac, hvad der er godt, hvad der er skidt, hvilke programmer der erstatter de programmer jeg har i windows, generelle sites der beskæftiger sig med mac. Kort og godt, alt der har med mac at gøre, som kunne hjælpe en der er ny til det... Har selv googlet lidt, men syntes der er meget og vil godt have, hvis der er nogen der kender nogle sites.
Avatar billede killifish Nybegynder
26. april 2007 - 13:46 #3
Da jeg skiftede til mac i efteråret nød jeg http://the.taoofmac.com/space/HOWTO/Switch%20To%20The%20Mac
Der er mange gode råd, følg dem alle (specielt rådet om at have en administratorkonto som du ikke bruger dagligt). Listen over essentielle programmer nederst i artiklen indeholder virkelig de essentielle programmer (quicksilver kan du ikke klare dig uden).

Her er en liste over windowsprogrammer og de ækvivalente mac-programmer: http://the.taoofmac.com/space/Switch men listen over essentielle programmer i den første artikel er bedre.
Avatar billede dnx Nybegynder
30. april 2007 - 08:17 #4
Virkelig god hjemmeside :) Takker