Avatar billede mcp_dk Nybegynder
25. april 2007 - 10:34 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

håndværker hjemmeside

Jeg vil gerne høre jeres mening om nedenstående hjemmeside. Ris og ros modtages gerne.
Specielt omkring farvevalg, indhold, funktioner, overblik/brugervenlighed.

siden ligger pt. på http://denlokale.lillenet.dk men bliver snart flyttet til sit eget domæne.

Jeg er klar over at der mangler billeder i galleri'et og under "projekter"
Avatar billede robotten Praktikant
25. april 2007 - 11:24 #1
Det der lige skar mig i øjnene, var manglende korrektur på teksten. Et par kommaer vil øge forståelsen.
Du skriver mailen i oversriften, men den er ikke klikbar. Det er den først under "kontakt".
Ellers ser det ud til at være en ganske almindelig hyggelig lille side, uden alt det "bling" man normalt desværre kan komme ud for :)

Og gerne et info punkt. Hvem er det, der kigges på? Er det en enkeltmandsvirksomhed, eller?
Hvor i landet er arbejdsområdet?
Avatar billede twotimes Nybegynder
25. april 2007 - 11:28 #2
Syntes det er skummelt når der ikke er en adresse til et fysisk sted. Hvor ligger denne her håndværker? Er det en service hvor du finder en håndværker for kunderne?

Syntes den blå farve burde justeres. Logoet til højre er ok, men teksten med gul er ganske hæslig syntes jeg. Ligner noget standard overskrift eller word art agtigt noget.

Lav evt. den nederste ramme i en anden farve end den øverste.

Det er meget rart med kun fire punkter, det gør siden overskuelig.

Jeg syntes der skal laves MEGET med siden før den fungerer rent visuelt, men samtidig er folk der leder efter en håndværker nok ligeglade med om det ser pænt ud. Derfor ville jeg i første omgang prøve at tydeliggøre præcis hvad det er siden egentlig tilbyder.
Avatar billede robotten Praktikant
30. april 2007 - 10:28 #3
?
Avatar billede knixe Nybegynder
05. maj 2007 - 15:32 #4
Vil give TwoTimes ret i, at det med der ikke er noget fysisk adresse, hvad er det for noget? Og dernæst, måske evt. et billede af firmaets kontor bagefter..
Der kunne måske også være en side der hedder "Udtalser fra kunder" der fortæller hvad tidligere kunder har sagt... Måske også et navn på ejer(ne) og en kort fortælling om firmates fortid... :)

// Knixe
Avatar billede robotten Praktikant
29. maj 2007 - 13:39 #5
Sker her mere?
Avatar billede jimmydk Nybegynder
29. juni 2007 - 22:46 #6
Nu har den godt nok været død et stykke til, men lidt mere med på vejen.

1: Menuen flyt den ind til hvor buen i din banner stopper.
2: Farven på selve siden, en lidt lysere vil ikke skade
3: Lovkrav... Der skal være cvr nummer på siden samt fysisk adresse mm.

Dog ikke enig med twotimes, om at folk der leder efter en håndværker er ligeglade med hvordan siden ser ud. Det passer ikke helt siden er firmaes billede ud, så derfor skal det afspejle firmaet.

Man har få sec. til at fange en bruger, så hvis siden ser halv færdig ud mister man kunder på det.