Avatar billede henriklange Nybegynder
23. april 2007 - 13:40 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Harddisk i stedet for floppy.

Jeg har en ærbar compaq armada E500. Kan jeg skifte mit floppy drev ud med en ekstra harddisk? -eller andet brugbart?
Avatar billede huset Praktikant
23. april 2007 - 13:43 #1
Nej det er ikke muligt
Avatar billede screem_brille Novice
23. april 2007 - 13:44 #2
nej, de benytter ikke samme stik (hverken fysisk eller elektrisk)
Avatar billede huset Praktikant
23. april 2007 - 13:45 #3
SB - Var du ikke informeret om du kan se når der er smidt indlæg MENS du selv skriver. Så slipper man får du smider samme indlæg som andre - igen.

Opretter - mit var et svar
Avatar billede cyberspace Nybegynder
23. april 2007 - 13:57 #4
huset>> undskyld jeg lige blander mig men hvordan kan man se at andre kom en i fore købet med et svar/indlæg - har en del gange oplevet  lige efter at jeg selv klikkede send at der var kommet et svar/indlæg (nogen der var hurtige end en selv)

det er måske muligt at lave en form for opdatering mens man selv er igang med at skrive et svar/indlæg??
Avatar billede huset Praktikant
23. april 2007 - 13:58 #5
Tjek den lille grønne indikator forneden til venstre under "kommentar/svar"
Avatar billede screem_brille Novice
23. april 2007 - 14:04 #6
man skal være promedlen før funktionen virker, men den sløver ens maskine, når man har mange tabs åbne, så det er deaktiveret igen her.
Avatar billede skcvg Nybegynder
23. april 2007 - 15:01 #7
Brug en ekstern usb harddisk i stedet.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
24. april 2007 - 10:42 #8
huset>> nu er det jo ikke alle! der er pro medlem så du må leve med at samme svar kan komme flere gange
Avatar billede screem_brille Novice
24. april 2007 - 10:48 #9
jeg er promedlem, men funktionen er belastende når man har mange vinduer (tabs) åbne.
Avatar billede huset Praktikant
24. april 2007 - 10:57 #10
Kommentar: cyberspace

LOL