Avatar billede janriis Nybegynder
23. april 2007 - 12:04 Der er 3 kommentarer

Send mail når værdi i Combo ændres

Hej alle

Jeg har lavet en lille database til issue tracking (defects management). I en formular oprettes defects og disse assignes til en udvikler/bruger vhj af en combo som trækker værdien fra en brugertabel. Når en defect re-assignes vil jeg gerne sende en mail til vedkommende (mail adressen er registreret i brugertabellen)

Nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
23. april 2007 - 12:10 #1
Mugs har skrevet en artikel om at sende mails fra Access.
http://www.eksperten.dk/artikler/371

Der kan du sikkert få lidt inspiration. Du kan vel i princippet bare følge artiklen, og lægge hændelsen på din combobox i stedet.
Avatar billede janriis Nybegynder
23. april 2007 - 13:33 #2
tak for henvisningen, det vil jeg kigge på, smid lige et svar så får du point
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
23. april 2007 - 15:48 #3
Svar...