Avatar billede mjekc Nybegynder
22. april 2007 - 17:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ekstern Harddisk strømforsyning?

Min eksterne harddisk er lige pludselig begyndt at stå og summe uden at "starte op." Det virker som om den prøver at tænde men ikke kan. Den grønne pære lyser i øvrigt også rød... Efter jeg tog den fra den stationære for at bruge den med min bærbare (hvor den virkede fint indtil jeg tog den fra igen) fungerer den ikke mere (på nogen comp). Meget mystisk. På producentens hjemmeside står der at det kan være AC adapteren der skal skiftes fordi der ikke bliver tilført nok strøm. Er der nogen andre der har et forslag til hvad der ellers kan være galt og evt. hvad jeg kan gøre for at få de filer jeg ikke har nået at backe up derfra igen (hvis jeg nu ikke kan få den til at virke igen)?
Avatar billede screem_brille Novice
22. april 2007 - 17:50 #1
lyder mere som disken er defekt.
Avatar billede mjekc Nybegynder
22. april 2007 - 17:52 #2
Den har ellers virket upåklageligt i et år så det er sket ret pludseligt... Hvad kan jeg så gøre?
Avatar billede mjekc Nybegynder
24. april 2007 - 19:24 #3
X
Avatar billede screem_brille Novice
24. april 2007 - 20:17 #4
ok