Avatar billede janpraest Nybegynder
22. april 2007 - 16:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Center

Hejsa
Jeg vil høre om der er nogen der ved om man kan sætte en ekstern harddisk til Windows Media Center og hvordan man gør det ?
Jan
Avatar billede screem_brille Novice
22. april 2007 - 16:42 #1
ja det man man sagtens, det gør man med en USB 2 boks/firewire eller en eSATA boks.
Avatar billede janpraest Nybegynder
22. april 2007 - 17:00 #2
Ok hvordan gør man så lige det jeg har prøvet men den vil kun lege  den ind på min faste disk jeg kan godt se men usb disk men jeg kan ikke lege dem over på den hvad skal man gøre?
Avatar billede janpraest Nybegynder
22. april 2007 - 17:01 #3
Ok hvordan gør man så lige det jeg har prøvet men den vil kun lege  den ind på min faste disk jeg kan godt se men usb disk men jeg kan ikke lege dem over på den hvad skal man gøre?
Avatar billede screem_brille Novice
22. april 2007 - 17:15 #4
jeg forstår ikke helt dit spørgsmål ? hvad kan du ikke ligge over ? og får disken et drevbogstav ?
Avatar billede janpraest Nybegynder
22. april 2007 - 17:19 #5
Ja den for et bogstav men den vil ikke ligge den på det drev men kun den faste drev
Avatar billede screem_brille Novice
22. april 2007 - 17:37 #6
hvad melder den af fejl ? det er ret svært at hjælpe uden du giver nogle informationer
Avatar billede thashiart Nybegynder
23. april 2007 - 10:32 #7
hmm hva er det du vil ligge ind, i media center indstillinger skal du vælge disken til overvågning, før den popper op, derefter skulle du meget gerne kunne se den .
ved ikke om fat32/ ntfs ku være et issue, mener ikke det har noget at sige ..