Avatar billede silas Nybegynder
22. april 2007 - 11:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

tv out med x1950pro, s/h

Jeg ved godt denne her har været her 900 gange før, men efter at have kikket gamle topics igennem er jeg stadig på herrens mark.

Jeg har skiftet min pc ud, med den gamle havde jeg ingen problemer med tvout med samme kabel og tv. Nu har jeg fået dette ati kort, og den kan nemt identificere, men selv om jeg skifter opløsning, mellem pal/g, pal/b, ntsc og 12 andre standarder, forbliver tv outen på sort/hvid. Nogen der har en god ide?
Avatar billede limi Nybegynder
22. april 2007 - 18:31 #1
hvordan tv-out S-video??
Avatar billede silas Nybegynder
21. november 2007 - 15:12 #2
har løst det selv, mit tv har åbenbart en sorthvid og en farve av-kanal.