Avatar billede riis80 Praktikant
22. april 2007 - 10:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

20 pins psu i 24 pins bundkort

Hej

Jeg har læst et par steder at man godt kan bruge et 20 pins strømstik i et 24 pins bundkort uden en konverter. Men hvor skal stikket sidde? Skal det sidde midt i eller ude i en af siderne?

/Jakob
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2007 - 10:08 #1
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2007 - 10:09 #2
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2007 - 10:12 #3
selve det 20 pin stik kan kun sidde på 1 måde i soklen

du skal montere det lille firkantede stik der har 2 gule og 2 sorte ledninger siddende i en firkant i det stik der er omkring cpu´n

jeg har lige prøvet på vores bundkort der også har dette 24 pin stik derudover skal der strøm på det molex stik der sidder på bundkortet .

kan du ikke få dette til og virke så findes der en adapter til din strømforsyning der går fra 20 pin til 24 pin som passer i stikket på bundkortet
Avatar billede amite Mester
22. april 2007 - 10:18 #4
Avatar billede riis80 Praktikant
22. april 2007 - 10:37 #5
Okay tak for hjælpen. Jeg kan ikke lige afprøve det, for det er på mine forældres computer. Men tror på at det virker. Lige lige et svar jetdirect. Du kom først med løsninger:-)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2007 - 12:10 #6
ok