Avatar billede bizty Nybegynder
31. maj 2001 - 11:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Asus Cheat driver????

Jeg har hørt fra flere kilder at asus har udgivet nogle
drivere med indbygget \"Wallhack\" men driverne er nu trukket tilbage
hvor kan jeg finde dem?
Avatar billede zycho Nybegynder
31. maj 2001 - 11:41 #1
hvorfor vil du have dem? Du vil da ikke snyde vel ? *gg*
Avatar billede yatty Nybegynder
31. maj 2001 - 11:43 #2
Jeg kan ikke tro asus har laver sådan nogle drivere. Hvorfor downloader du ikke bare wallhack i stedet for? Den er lettere at finde. Her er et link til wallhack for CS. Det er sikkert det du skal bruge den til alligevel.

http://www.geocities.com/kash51081/CSWH.zip

Den er beskyttet med en password men den har jeg i min e-mail. Addressen er http://www.themail.com
Brugernavn: Yatty
Password: judgejudy

Det er kun det jeg brugte min e-mail til så du skal ikke tro at det er min rigtig e-mail.
Jeg håber det hjælper dig. Men bare så du ved det, så er det dumt at snyde. Man får ikke noget ud af det. Man bliver ikke bedre, så kun bruge det når du vil spille for sjov og ikke for at få dine stats højere op.

MVH

Yatty
Avatar billede zycho Nybegynder
31. maj 2001 - 11:44 #3
Avatar billede jimsim Nybegynder
31. maj 2001 - 11:44 #4
http://www.eksperten.dk/spm/74807
Der står et link længere nede, ved ikke om det virker, men prøv...
Avatar billede zycho Nybegynder
31. maj 2001 - 11:45 #5
ups forker link. 2 sek
Avatar billede zycho Nybegynder
31. maj 2001 - 11:45 #6
Avatar billede kapla Nybegynder
31. maj 2001 - 11:45 #7
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. maj 2001 - 11:49 #8
Hmmm... som jeg har forstået det, er det nu ikke bare drivere. Teknologien ligger i deres nye grafikkort. Så det er et sådan du skal have fingrene i...

NanoQ