Avatar billede jacobhs Nybegynder
20. april 2007 - 21:25 Der er 1 kommentar

Lyd problem (tastatur)

Håber nogen kan hjælpe mig med et lidt mærkeligt lydproblem jeg længe har haft i xp.

Problemet opstår hvis jeg bruger tastaturet en del imens der kører lyd. Dette gælder både hvis jeg fx har musik kørende på computeren og sidder og skriver samtidig, og hvis jeg spiller et spil hvor jeg bruger tastaturet til at styre med.
Det der sker er, at lyden nærmest begynder at køre i dobbelt hastighed og begynder at lyde meget mærkeligt hvis jeg trykker en del på tastaturet. Lyden går efter ca 20-40 sekunder tilbage til at lyde normalt igen, og så opstår problemet igen på et vilkårligt tidspunkt.
Og som beskrevet opstår problemet både i spil og når jeg bare høre musik

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det, og ved i det hele taget ikke hvor problemet opstår.

Håber nogen kan hjælpe mig da jeg virkelig er ved at være træt af det her.
Avatar billede emilfs Nybegynder
22. april 2007 - 19:23 #1
Jeg vil ikke have point for dette svar, fordi det ikke er helt præcist.
Men hvis man trykker på for meget på én gang udstøder computeren en lille lyd.
Jeg tror dog dit problem er at din computer måske ikke kan klare at du bruger tastaturet for meget samtidig med at du laver noget på computeren.
Har du prøvet at skifte tastatur???

Håber du kan bruge svaret til noget!