Avatar billede jimped Nybegynder
20. april 2007 - 17:18 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Er det et godt køb?

Hej Eksperter

Jeg overvejer at købe denne computer, jeg forstår mig ikke så meget på det, men bruger dog godtnok computeren dagligt, både arbejdsmæssig (officeprogrammer)og fritiden. Familien spiller gerne computerspil på nettet, både af mere eller mindre "seriøs" slags. Derudover til mobiltelefonerne, kameraer, billedbearbejdning, videokameraet, musikdownloads m.m. Altså håber jeg computeren er "up to date" og kan bruges allround.

Det er en HP media Center Athlon 64 X2 4400+
Model t3750 AMD Athlon 64 X2 4400+ (2,2 GHz) Dual core, 1024 MB DDR2 RAM, 320 GB SATA II harddisk, op til 512 MB Geforce 7500LE Turbocache grafik m. TVOut og DVI, DVD +/- RW brænder Dual Layer med lightscribe, 9 i 1 kortlæser, 10/100 LAN, 7x USB 2.0, 2 x Firewire, Windows Vista Home Premium, Norton Internet security 2007 med 60 dages opdatering.
Prisen er 4999 kr

- er det et fornuftig køb??

På forhånd mange tak

Mvh.

Annette
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2007 - 17:27 #1
Du skal måske overveje at købe et nyt grafikkort, når "ungerne" beslutter sig for at de vil spille de allernyeste spil, derudover synes jeg det ser fornuftigt ud.

Du kan naturligvis også købe maskiner der bliver samlet ved mindre forhandlere (altså, ikke en mærkevare PC, såsom HP, Dell, IBM og hvad de nu alle hedder), der kan du muligvis få maskinen til en billigere pris.

Men alt ialt ser det ud som en fin maskine.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2007 - 17:29 #2
forresten, lad være med at give 200 point for så simpelt et spørgsmål som dette - læg selv et svar, tag 170 af pointene til dig selv, og giv 30 til det svar du kan bruge.

Det er bare en påmindelse - for eksperten mener at et mellemniveau svært spørgsmål skal belønnes med 30 points, men det er naturligvis helt op til dig selv hvor mange du vil gi
'.
Avatar billede jimped Nybegynder
20. april 2007 - 18:05 #3
Hej
Mange tak for svaret, og det med pointene skal jeg nok huske. :-)
Avatar billede c-holst Novice
20. april 2007 - 22:20 #4
et par maskiner som du som corholio nævner kan sammenligne med. men igen maskinerne er ikke ens, og jeg udtaler mig ikke om kvalitet og fx støjniveau. og der er ikke windows med i prisen

http://www.topdata.dk/product.asp?product=3779&sub=287&page=1

http://edbpriser.dk/External/computere/homemade-info.asp?Kode=20406&Type=4&ID=1