Avatar billede anst Nybegynder
20. april 2007 - 13:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opdatering af XP til Vista

Hej derude!- Jeg har tænkt mig at opdatere min Xp til Vista, men jeg er svært skeptisk, idet jeg kører Raid Control. Altså den version, hvor den lægger halvdelen af data ind på hver harddisk (jeg har 2 ens i). Jeg er simpelthen bange for at miste alle mine fotos osv. De 2 hardiske opfattes således som 1, der er delt op i 5 drev. Da jeg inst. XP skulle der en driver i til Raid (Fast trak 378) Håber nogen kan hjælpe mig på mit problem og noget urolige sindstilstand!! Hilsen Anton
Avatar billede venturer Nybegynder
20. april 2007 - 13:29 #1
I flg. Microsoft skulle Vista selv kunne finde driveren:
http://winqual.microsoft.com/HCL/ProductDetails.aspx?m=v&g=d&cid=1003&sv=&f=&pn=Promise%20Technology%2c%20Inc.%20FastTrak378%20Serial%20ATA%20RAID%20Controller&oid=29

Så umiddelbart bør du kunne installere Vista uden brug af driverdisketten.
Avatar billede anst Nybegynder
21. april 2007 - 13:26 #2
Tak for informationen Venturer. Jeg prøver med disse oplysninger. Du har fået de 60 point. MVH Anton