Avatar billede luffeposten Nybegynder
19. april 2007 - 13:31 Der er 1 kommentar

Mic problemer i Visa

Jeg har Windows Vista 64 bit.

Jeg kan ikke få min mic til at virke, den har tidligere virket men gør det ikke længere.

Driver står som korrekt installeret i enhedshåndtering og går jeg ind under lyd i kontrol panelet står den også til at virke korret.

Jeg har teste headset på en anden pc hvor det virker fint og har prøvet med 3 forskellige headset. Jeg har udgang til mic både foran på pc og bagpå, men ingen af dem virker.

Der er ingen problemer med lyden

Det virkede istarten uden problemer, men er pludselig holdt op.

Har også prøvet at reinstallere lyddriver.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede luffeposten Nybegynder
19. april 2007 - 13:33 #1
Kan tilføje at hvis jeg f.eks bruger den i Teamspeak og anvender push-to-talk så kommer der en summendes lyd.
Hvis jeg bruger messenger og tester mic der, så reagere den ikke når man siger noget i den i under testen.