Avatar billede musti776 Nybegynder
19. april 2007 - 11:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webshop købes

Hej alle,
en af mine venner har lige startet sin egen firma og skal til at købe en webshop (ASP).. Funktionsmæssigt behøver den ikke at afvige fra de standarde webshop vi kender.. Design betyder en del og skal helst ikke ligne noget amatør......

Vi vil helst købe en komplet pakke så den skal leveres fuldt ud med betalings aftaler osv..

Kom med nogle eksempler og hvad i skal have for det..
Så tager vi den derfra..

/Musti
Avatar billede jbinderup Nybegynder
20. april 2007 - 10:00 #1
Hej Musti,

Jeg vil gerne giver et tilbud, hvad det vil koste at få lavet en webshop.

Så du meget gerne maile til mig, så vi kan snakke om det.
jakob@binderup.info

Hilsen

Jakob
Avatar billede musti776 Nybegynder
20. april 2007 - 14:17 #2
mail sendt..

/Musti
Avatar billede lesp Nybegynder
23. april 2007 - 11:04 #3
Hvis den kan laves fra bunden i PHP kan jeg lave en som passer præcist til dig.

Ellers vil jeg anbefale OsCommerce.

Kontakt mig eventuelt på bratsch[at]ofir.dk hvis du skal have hjælp til at sætte osCommerce op.
Avatar billede langthjem Nybegynder
05. juli 2007 - 13:57 #4
Jeg har et eget udviklet produkt som hedder Cimplisity Webbutik. Jeg er sikker på at det vil kunne leve op til dine forventninger.
Du kan sende en mail til info[snabela]cimplesite.dk, så laver jeg et tilbud til dig.
Referencer findes på www.cimplesite.dk/referencer
Avatar billede musti776 Nybegynder
03. februar 2009 - 15:42 #5
Lukker