Avatar billede svend21 Nybegynder
27. november 1999 - 21:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Har et spørgsmål Ang. Publisher.

Jeg har et problem jeg vil Oprette en Gæstebog i Publisher og får osse lavet alt det det med Send & Nulstil Knapper og alt det der, men hvergang jeg uploader nå jeg har ændret i den siger den bare at den ikke kunne finde filen, man skal jo skrive hvilken fil det skal gemmes og som standard form laver den en fil der hedder formdata.htm og jeg opretter osse sådan en fil på min hjemmeside, men Aligevel virker den ikke, hvad skal jeg gøre.
Avatar billede Slettet bruger
27. november 1999 - 22:27 #1
Serveren, som du uploader til skal understøtte FrontPage.
Avatar billede svend21 Nybegynder
27. november 1999 - 22:34 #2
Okay, men det burde teledanmarks server osse gøre eller hvad..?
Avatar billede svend21 Nybegynder
27. november 1999 - 22:36 #3
Forresten den server bruger jeg ikke mere jeg er skiftet til Xoom...Okay, Kharder du får dine 50 poinjt.*S*
Avatar billede Slettet bruger
28. november 1999 - 23:17 #4
Ja hvis du betaler for det.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 1999 - 23:58 #5
Tak.