Avatar billede bjornthomsen Nybegynder
19. april 2007 - 10:51 Der er 8 kommentarer

Hjælp til opsætning af Exec v.11d

Hej.

Jeg har en server med server og Exchange 2003 kørende hvor jeg gerne vil have sat et effektivt backup program op, så den tager effektiv backup af "det hele". Nogle som kan hjælpe med opsætningen.. ?

//bjørn
Avatar billede screem_brille Novice
19. april 2007 - 11:09 #1
ind under backup, marker de ting der skal tages backup af, du skal huske at vælge den rigtige media pool.
Avatar billede bjornthomsen Nybegynder
19. april 2007 - 11:35 #2
Hej.

Ja... Men først spørger den efter en masse når man installere programmet.. Dette er jeg ikk helt sikekr i..

Og Medie Pool ? Betyder ??  Jeg vil blot gerne tage backup til en Anden HD (som kun er til backup..
Avatar billede screem_brille Novice
19. april 2007 - 11:51 #3
så skriv hvilke ting det er du er usikker på, det er noget nemmere ;)
Avatar billede bjornthomsen Nybegynder
19. april 2007 - 12:04 #4
:)

Det er generelt hele installationen.

Der er mange tilvalg man kan gøre...  Bl.a. Exchange agent, som jeg selvfølgelig regner med skal installeres  :) Men er det den eneste tilvalg man skal gøre ? bl.a.
Avatar billede screem_brille Novice
19. april 2007 - 12:34 #5
det kommer jo an på hvad du har licens til ?
Avatar billede bjornthomsen Nybegynder
19. april 2007 - 13:11 #6
Hej

Ja det er jo det. Men jeg er sikker på den er komplet..
Men under starten vælger jeg selvfølgelig installation.

Her under kan man vælge at installere Exec backup og remote agent installation.

Her er vi enig om at der blot er en alm installation af exec ikk ?
Avatar billede screem_brille Novice
19. april 2007 - 13:29 #7
jo, backupagenter er først bagefter. (hvis du har andre maskiner der skal tages backup af)
Avatar billede bjornthomsen Nybegynder
19. april 2007 - 13:48 #8
Arrhh..

Backup agent skal installeres på de andre maskiner hvis der skal tages backup af noget som ligger på dem  :)  SÅ er jeg med :)  Men nej. Det er der ikke. Alt ligger på serveren  :)

Når jeg så kligger videre derfra kommer :

Der er hak i Local install (det er det jo) så det er vel ok

Så er der hak i Install Backup Exec Software and optional - det er vel ok ?

Man kan også vælge Install Administration consol only ??

Og i bunden kan man vælge Remote install, det skal vi vel ej heller... ?