Avatar billede poull Nybegynder
31. maj 2001 - 09:57 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

spg dør hurtigt

jeg har et lille ønske som måske kan være svært at opfylde eller gøre noget ved. For problemet er at jeg synes at både mine samt andres spg hurtigt går døde, for folk lægger kun lige mærke til det så længde det ligger nyeste spg.
Selv om det måske er et stort ønske kunne man så ikke lave en form for underkategorier under fx delphikategorien, for der er ingen (tror jeg) der sidder og bladre 100 spg tilbage i ubesvarede spg.
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
31. maj 2001 - 09:59 #1
enig
Avatar billede steel-shark Nybegynder
31. maj 2001 - 10:00 #2
helt enig
Avatar billede nil.dk Nybegynder
31. maj 2001 - 10:01 #3
God idé
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. maj 2001 - 10:01 #4
Jeg gør det en gang i mellem. Men ellers er der ikke andet for end at lukke
spørgsmålet, stille det igen, evt. omformuleret, med de ting har fundet ud
af yderligere, og så se om ikke det er bedre.

Spørgsmålene \"dør\" hurtigt ja, men tænk på at temmelig mange har kigget
på det, og typisk ikke siger noget hvis de ikke kan forstå spørgsmålet.
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
31. maj 2001 - 10:02 #5
Evt en slags form der lydder: Gå $tal spørgsmål tilbage
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2001 - 10:16 #6
Derfor skal der også findes en måde at autoaktive et sprøgsmål, hvis det ligger stille f.eks. en uge. Herefter kunne der godt sendes en automatisk mail ud om spørgsmålet igen, så kunne det være, at den med svare lige ser det.

Jeg for over 100 mails om dagen fra eksperten, og når ikke at tjekke dem alle. Der er endda dage hvor jeg slet ikke for tid til at kikke på dem. Der ville det være smart, om der kom en autohusker på et spørgsmål.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. maj 2001 - 10:22 #7
Må det godt kunne vælge de breve fra, kharder? :)

Jeg synes også jeg får breve nok. Skal man selv lukke og
oprette et spørgsmål, evt. ændre det, så går det an, for ellers
får du pludselig over 150 om dagen.
Avatar billede poull Nybegynder
31. maj 2001 - 10:24 #8
ja måske kunne man have liste over spg der popper frem efter en uge som minder om nyeste spg, men viser jo dem der er en uge gamle

det der med at folk ikke kender svaret er nok ikke problemet, for hvis det stilles igen eller man selv laver mange komentarer i sit eget spg så kommer der sommetider nogle nye spg
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2001 - 10:26 #9
Har prøvet en reduktion ved at sætte hak i kun når spørgsmål oprettes, men det er som om det ikke virker, eller også bliver der efterhånden stillet mange spørgsmål. Der er også utrolig mange af de samme spørsmål. Nu har vi klaget længe over at søgefunktionen ikke virkede, og så nu hvor den virker, ja så stilles der stadig enslydene spørgsmål. ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
31. maj 2001 - 10:30 #10
Hvor mange spørgsmål har I sat jeres liste til at vise? Min viser 30 per side...
(Kan ændres ved at trykke på dit navn --> Dine indstillinger --> \"Hvor mange linier skal der være i hver spørgsmålsliste\")
Avatar billede speedy Nybegynder
31. maj 2001 - 10:35 #11
Jeg viser 50 pr. side

/SpEeDy
Avatar billede poull Nybegynder
31. maj 2001 - 10:54 #12
jeg har også 50 pr side, men er det ikek rigtigt at man sjældent bladre tilbage til spg over nr 100 og så ser om man kan besvare dem?

Men ville det ikke være herligt hvis der var nogle undergrupper under kategorierne så der fx var nogle der hed billeder, api osv under delphi gruppen som eksempel
Avatar billede tommyf Nybegynder
31. maj 2001 - 11:14 #13
Der kommer snart en ny menustruktur - mon Admin har taget højde for sådanne ønsker?
Avatar billede speedy Nybegynder
31. maj 2001 - 11:54 #14
tommyf>> Hvorfra ved du det ? Og hvornår vil det komme ?

/SpEeDy
Avatar billede tommyf Nybegynder
31. maj 2001 - 11:58 #15
Har set det nævnt i forskellige spørgsmål. Aner ikke hvornår det skulle komme.
Avatar billede poull Nybegynder
02. juli 2001 - 19:59 #16
Jeg lukker lige selv