Avatar billede sune56 Nybegynder
19. april 2007 - 00:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af Microsoft Office 2007 til Vista

Hej,

Jeg har købt en bærbar computer til hjemmebrug, med tilhørende Windows Vista. Jeg skal købe en Office pakke. Jeg skal kun bruge Word, Excel og så Visio. Hvordan køber jeg nemmest og billigst en sådan kombination?

Hilsen Sune
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2007 - 07:31 #1
Avatar billede sune56 Nybegynder
22. april 2007 - 00:37 #2
Ok...Tak
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2007 - 07:20 #3
du synes ikke at jeg skulle have point ?

1 brugeren smider en kommentar

2 spørgeren er tilfreds med brugerens kommentar, og beder bruger og at smide et svar.

3 brugeren smider et svar.

4 spørgeren accepterer svaret.
Avatar billede sune56 Nybegynder
22. april 2007 - 09:54 #4
Jo selvfølgelig...

Men hvordan gør jeg? Har ikke prøvet det før og kan ikke gennemskue det...

Hilsen Sune
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2007 - 10:36 #5
det kunne jeg regne ud, derfor de 4 punkter.

du beder den bruger hvis svar du kan bruge om at smide et svar.
Brugeren poster så et svar (typisk med titlen "svar") og det markerer du så og accepterer.

(Det er ligegyldigt nu, men jeg synes lige at du skulle vide det )

Ha en god weekend !  ;)